Thursday, 30 June 2011

ABouT me. ^ _ ^


Assalamualaikum.
Sebelum itu..setinggi penghargaan dan ucapan terima kasih buat anda.Kesudian anda mengklik ruang ini bermakna anda sudi untuk mengenali serba sedikit tentang saya.Salam ukhwah.
Seperti yg anda tahu.Nama yg terpapar di ruang blog ini.
Nurrul Alifah Awg Norjalim @ Yusof adalah nama sebenar saya.Aleeffa Yusof adalah nama pena.Begitu juga Mia Effy dan Mia Effa.Sebelum ini saya juga dikenali sebagai Penulis Buta dan kini Pensel Tumpul.
Banyak nama kan?Reason?
Agh..anggap saja saya ni seorang yang banyak fikir.
Dan YA.Saya memang seorang pemalu dan pendiam.
Jadi kadangkala saya suka bersembunyi di sebalik 'nama pena'..

Kenali saya,kenali ekspresi saya.
Cintai saya.Oops!
Selitkan ingatan buat muslimah2 di dunia ini dalam doa pun sudah 'bahagia' buat saya.

Selebihnya?
Saya.
Hanya Insan Biasa.
Menulis kerana diilhamiNya.
Semoga menjadi dakwah kecil pada dan perantara kerdil diantara berjuta daie diluar sana.
Bukan kerana mahu menjadi 'alim' dan menjadi miss pop-ular.
Tetapi semuanya kerana mahu sedikit perhatian dari ALLAH.
Semoga dapat redhaNya.

Sekiranya anda lihat terdapat banyak KEKURANGAN dan kelemahan dalam diri saya.
YA.anda benar.
Itulah diri saya yang sebenarnya.
Sejujurnya.
Pada tiap sangka baik anda buat saya..
Saya hadiahkan setulus Al-Fatihah tanda syukur padaNya .
Kerana DIA menjaga dan menutup aib dengan sebaiknya.
Alhamdulillah.

Betulkan jika saya salah.Bimbing saya jika teralih arah.


Terima kasih atas Mata Hati yang teliti..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.